Alla inlägg under mars 2011

Av Sandra Blom - 7 mars 2011 00:36

Här kommer det bilder på det jag köpte idag, eller ja ni får ingen bild på underkläderna.


                               


                                      


Förresten så får ni gärna lämna förslag på vad jag kan köpa i present till min värdmamma! Ganska svårt att komma på nå..


Pöss

Av Sandra Blom - 6 mars 2011 22:56

Ja idag har det regnat nästan hela dagen, en stund regna det så mycket att jag vart genomblöt när jag sprang från bilen till bion. Och då menar jag genomblöt, det droppa vatten från mig när jag kom in..

Men i alla fall så va jag som sagt på bio idag med Lene, vart Beastly. En riktigt bra film faktiskt! :) Den är ungefär som Skönheten och odjuret, fast utan sång och med en del humor.

Sen så vart det även en del shopping för mig.. ;p Den här gången vart de 2 tröjor, en kavaj, en skjorttunika, en cardigan och självklart vart det även underkläder från Victoria's secret. Tur va det väl att jag va lite stressad när jag gick in där, annars hade jag nog kommit ut med mycket mer än 5 par trosor.. Haha. Ska knäppa kort på allt jag köpte, så visar jag det i nästa inlägg!


Sen vill jag även passa på att säga grattis till min kära vän Tommy Johansson som fyller 19 år idag den 6 mars. :D Han är som en bror för mig, och vi två har alltid bråkat som att vi var syskon. Vi bråka till och med mer med varandra än vad vi gjorde med våra riktiga syskon. Haha. Jämt när vi ses så blir det en liten brottningsmatch mellan oss, inte seriöst då utan på skämt. Han är en galen person som alltid får mig att skratta!

Så stort grattis till dig bror Tommy. Nästa år fyller vi 20, då ska vi ha en fest tillsammans, det har jag bestämt! ;D

 

Men nu ska jag göra någonting annat, kolla på tv kanske? Hm..

Jaja, pöss på er.

Av Sandra Blom - 5 mars 2011 23:15

I stället för att dricka och gå ut ikväll, som jag förmodligen skulle ha gjort om jag varit hemma, så har jag nyss kommit hem från Short pump. Åkte dit runt 12 och mötte upp Kim för att äta lunch och prata om våra resor som vi planerar. Ska planera mer så ni får veta mer om det senare! Sen vid halv 3 så mötte jag upp Lene för att gå på bio, det blev nya filmen med Johnny Depp, Rango. Och den är verkligen sevärd! Riktigt rolig enligt mig :) Höhö.

Nu ikväll ska jag bara ta det lugnt pch kolla på någon film, och vara avundsjuk på er som kan dricka en kall öl.. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, åka och shoppa kanske? Hm, vi får se.


Sen undrar jag vem Malin de är som kommenterade det förra inlägget med "älskar dig mest av allt min pingla <33333"?


Jaja, pöss på er.

Ovido - Quiz & Flashcards