Alla inlägg under november 2011

Av Sandra Blom - 4 november 2011 02:22

Ja imorgon åker jag som sagt till Washington tillsammans med en tyskaupair. Kommer inte hinna skriva innan jag åker så tänkte att jag skriver väl lite nu då! Jag kommer inte ha någon data när jag är där, så på måndag eller så får ni väl se bilder och höra om vad vi har gjort! Ja men visst.

I igår, eller va det i förrgår..? Aja i alla fall nu i veckan så fick jag även mejl om att det är dags att boka biljetter hem. Känns lite sjukt att det redan är dags att göra de.. Men i alla fall så ska jag prata lite mer med familjen för att se när det passar dom bäst att jag åker och så, sen ska jag väl boka! Jag skriver väl vilket datum jag kommer hem när jag vet, eller så kanske jag kommer hem och överraskar alla? Hm.. Tåls att fundera på!

Ja men nej men nu ska jag faktiskt göra mig klar för att sova, det har varit en lång dag idag! från halv 8 imorse till halv 8 nu ikväll eller så. Och sömn behöver jag massor av så det är skönt att komma i säng i tid! Nu kanske jag lät som en liten vuxen eller nå, men haha äh.

Här är en bild från när min familj va och hälsade på mig och vi var i Washington;

Saknar er!! <3


God natt!

PÖSS 

Av Sandra Blom - 1 november 2011 03:54

Ikväll så gick jag för första gången på trick or treat (bus eller godis, för er som inte förstod engelska). Det va trevligt förutom att det börja spöregna.. Men ja vi hade kul och barnen fick mycket godis, som jag tänker äta av också. Höhö. Har tyvärr ingen bild än på hur jag såg ut, men jag va i alla fall en polis! Alla gillade min utklädnad, så ni vet liksom! :)

Och ja imorgon, eller idag för er, så är det redan november! Helt sjukt vad tiden går fort.. Och har en känsla av att november kommer gå fort också för jag har massa saker inplanerat. Nu på fredag den 4e så åker jag tillsammans med tyska Henrike till Washington, där är vi tills på söndag. Sen helgen efter det (11-12-13), så har jag skola. Helgen efter det (18-19-20), så åker jag till Hot Springs med familjen. Och sen helgen efter det så är det Thanksgiving och då på torsdagen den 24 så åker jag ner till Kaliforninen och kommer inte hem därifrån förens på måndagen den 28de. Och sen är det bara 2 dagar kvar efter det, och sen är det december. Herregudars ja!

Nu ska jag sova, för imorgon blir det jobb som vanligt!

PÖSS PÅ ER!

Skapa flashcards