Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Sandra Blom - 22 mars 2011 03:21

Jag kom nyss hem efter vårat aupair möte som vi har 1 gång i månaden, va ju iväg på tubingen den första gången. Idag va vi och åt på en kina restaurang och pratade lite om att skatta och vad vi ska göra nästa gång vi ses. Det var god mat och trevligt att få träffa så många, innan har jag bara träffat Lene, Kim och Svenja, men nu fick jag träffa ett antal andra också. Så ja, det va en trevlig kväll. :) Får se när och var nästa möte blir, vi pratade om någon körsbärsträdsblommnings festival i Washington? Eller nått sånt, jaja det märks vad det är när det närmar sig, haha.

Förresten det här med hemlängtan som jag skrev om tidigare, den fortsatte igår och det vart riktigt jobbigt. Vart till och med så jag grinade.. Men jag har fått massa kommentarer och stöttande ord, så att jag känner "det är klart jag klarar det här!". Och det är skönt att få läsa allt som ni, ni vet vilka ni är, har skrivit för det hjälper mig hur mycket som helst! Det gör att jag känner mig lite mindre ensam. Så stort tack till er underbara människor som stöttar mig och får mig att kämpa vidare här borta! <3


Nej men nu är det dags för mig att göra kväller så jag orkar upp imorgon!

God natt folket.

Pöss

Ovido - Quiz & Flashcards