Alla inlägg den 28 mars 2011

Av Sandra Blom - 28 mars 2011 01:55

Jag överlevde skolan! Som många av er kanske redan vet började jag skolan i fredags, va där från 4 - 8. Sen igår (lördag) och idag (söndag) gick vi mellan 10 - 8. Vi hade två lärare som kunde prata hur länge som helst, så jag slutade lyssna efter ett tag och har därför inte lärt mig någonting under den här helgen :) Men som sagt så har jag det gjort nu i alla fall, och behöver bara ta en kurs till.

I alla fall så gick jag en kurs som handlade om Virginias historia, och vi besökte The capital building, ett historiskt museum, två hus som fanns kvar från förr och nu är museum, sen var det ett till ställe som jag inte minns.

Det bästa med hela helgen va maten! När jag gick in i "matsalen" här så tror jag att jag gick in i himmelriket, det va som att gå in i en restaurang. Helt seriöst så kunde du äta vad du ville där, det fanns hur många olika saker att välja mellan, plus att det fanns ett efterrättsbord där som va helt gudomligt! Så det är väl tur man inte går i skolan varje dag och ska äta där, för då skulle jag bli riktigt tjock! Haha.

Såhär såg det ut där man tar maten, och på den här bilden ser man ändå inte allt så ni kan ju tänka er hur stort det va och hur mycket mat det fanns. Mitt paradis de där! ;D 

 

Menmen, nu ska jag ta mig en dusch och sen sova!

Pöss på er.

Ovido - Quiz & Flashcards