Alla inlägg den 10 mars 2011

Av Sandra Blom - 10 mars 2011 15:24

Ja det blev inge mycket jobba för mig den här veckan eh.

I måndags så började jag 3. då gick jag och barnen ut och lekte innan det va dags för badning och sen slutade jag vid halv 6. I tisdags så jobbade halv 8 - halv 6, som jag alltid gör, så tog jag barnen och åkte till Maymont som är en djurpark. Dom har djur både ute och inne och vi valde att gå inne och kolla på fiskar, sköldpaddor och lite andra saker. Jag klappade även en sköldpadda och en orm.. Sen resten av dagen va vi hemma och kolla på tv och lekte. Igår så va det Catherines födelsedag! Och jag löste det där med present förresten, jag skicka iväg henne och H på bio med pengar till biljetter och popcorn, och så satt jag barnvakt gratis. I alla fall så va vi bara hemma och fixade med lite saker, jag och M passade även på att baka chokladbollar! Sen så kom både C och H hem tidigare. Och idag så klev jag upp och gav barnen frukost, sen så vet jag inte om jag behöver göra något mer. C och H är hemma idag för dom ska åka iväg på semester, så ja en kort vecka vart de!

Och jag blir själv hemma tills på lördag, ska njuta av tystnaden i huset! Haha. Ikväll kommer Kim över förresten, vi ska planera våra resor lite! Så nu vet ni de åh.

Pöss hej

Ovido - Quiz & Flashcards