Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Sandra Blom - 19 mars 2011 23:16

Igår och idag har det vart riktigt kanon väder med 25-30 grader varmt och skinande sol, me like! Och jag gillar det ännu mer när jag hör att ni fått mer snö hemma ;D haha. Det enda jobbiga när det blir så varmt är att jag tänker på sommar, och då blir man ju bara så sugen på en kall öl.. Menmen.

Idag fick jag min första riktigt hemlängtan också.. Det känns jobbigt. Jag har det fortfarande jätte bra och trivs, men saknar hemma. Och känner mig lite ensam här. Jag är ju inte ensam, jag har ju familjen och andra aupairer, men det är inte samma sak som familjen och vännerna hemma.. Men det är väl bara att rycka upp sig och tänka på allt roligt som man har framför sig! Så för att bli på bättre humör åkte jag iväg till Short pump, där vart de så att jag köpte ett par skor!  

Så vare med de! Nu ska jag gå ut och njuta lite mer av värmen och solen.

Pöss på er.

Ovido - Quiz & Flashcards