Alla inlägg den 14 mars 2011

Av Sandra Blom - 14 mars 2011 03:50

Den här helgen har det inte hänt nå speciellt, förutom körkortet i fredags då. Om nu fredag räknas till helgen? Jaja, i alla fall så de enda vettiga jag har gjort, förutom de, är att jag va iväg och åt middag och sen gick på bio med Lene ikväll. Vi gick och såg Red riding hood, med Amanda Seyfried som huvudroll, det va en riktigt bra film! Den borde ni se, när den nu har premiär i Sverige.

 


Jo juste, va in en sväng på Victoria's också, vart en bh och trosor med hem därifrån. Vet inte om det räknas som något vettigt gjort menmen, tror seriöst att jag är halft beroende av den affären.. :) Och förutom dom sakerna så har jag bara legat inne och latat mig hela helgen, skönt de åh!


Nej men nu ska jag ta och lägga mig och sova så jag orkar upp och träna lite innan jag börjar imorgon.

Pöss och god natt.

Ovido - Quiz & Flashcards