Direktlänk till inlägg 7 december 2011

Helger i november!

Av Sandra Blom - 7 december 2011 00:15

Ja jag åkte ju som sagt till Washington 4-6 november med en tysk aupair. Vi hade det jätte bra där, plus att det va kanon väder vilket gjorde helgen ännu bättre! Vi gick runt och såg allt som bör ses, trots att jag hade sett det redan så var det trevligt att gå runt där igen. Och ja sen gjorde vi inte så mycket annat eftersom vi bara hade 1 och en halv dag där. Men här får ni se lite bilder därifrån:

             


Och sen helgen efter, 11-13 nov, så hade ju jag skola, det va helt okej faktiskt! Och det är skönt att ha det gjort :) Här är en bild som jag målade på kursen:

 

Sen helgen efter det, 18-20 nov, så åkte jag ju med familjen till Hot Springs. Det var trevligt som vanligt och vi hann med ridning, häst och vagn, bowling, bada tunna och massa annat trevligt!


Men nu ska jag gå och äta mat. Ha det bra!


PÖSSPÖSS     

 
 
Ingen bild

mamma

8 december 2011 21:25

jag känner igen mig :)har åxå varit där ju

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Blom - 21 februari 2012 16:45

Ja jag har ju vart hemma ett tag nu, och det är väl skönt. Känns lite konstigt bara. Jag vet väl inte vad jag ska skriva men, jag har pratat med värdfamiljen lite och det är skönt att kunna göra det och att jag är välkommen att hälsa på dom när jag v...

Av Sandra Blom - 28 januari 2012 04:01

Jag kan inte förstå att det här är sista natten här.. Jag la ungarna ikväll och jag fick kämpa för att hålla tårarna inne, sen när jag kom ner så brast det.. Tur C var där och kunde lugna ner mig. Fan vad jag kommer sakna dom! Världens bästa värdfami...

Av Sandra Blom - 23 januari 2012 03:16

Ja nu är det bara 6 dagar kvar tills jag åker hem. 1 vecka tills jag är hemma. Känns som att jag nyss kom hit? Känns som att det var nyss min familj var här och hälsade på och jag stog där och grinade när vi sa hejdå, för det va så lång tid kvar till...

Av Sandra Blom - 19 januari 2012 03:02

Det känns så jäkla sjukt, konstigt och ja allt möjligt. Jag fattar inte att jag snart är hemma igen, det känns overkligt på något vis.. Men ja, har haft fullt upp sen sist jag skrev, nya aupairen är ju här. Så jag visar henne runt och lär henne allti...

Av Sandra Blom - 10 januari 2012 03:23


Ja ikväll så packade jag ihop alla mina saker.. Dom ska hit och måla badrummet imorgon och sen på onsdag byter jag till lilla H:s rum (han ska sova i M:s rum).. Jag var tvungen att sitta på resväskan för att få igen den, och då är inte ens alla saker...

Skapa flashcards