Alla inlägg under december 2010

Av Sandra Blom - 30 december 2010 17:43

Imorgon är det nyår! Det ska firas genom att äta god mat och sen festa med mina kära vänner. När klockan är över 12 sen, och vi har gått över på 2011, så är det bara 10 dagar kvar tills jag åker. Fick hem flygbiljetterna nu i veckan, klockan 9 på morgonen måndag den 10 åker jag! Det känns konstigt, fast ändå bra på samma gång.

Just nu funderar jag på vad jag har gett mig in på, men det känns som att när jag väl är där kommer jag inte ångra att jag gjorde det.


Gott nytt år allihopa!

Av Sandra Blom - 23 december 2010 16:09

Ja imorgon är det julafton och jag har ingen julkänsla än.. Men den kanske kommer. Imorgon är det också sista gången jag träffar alla släktingar innan jag åker.. Känns lite konstigt att nästa jul ska jag inte fira med dom, utan jag kommer vara i USA och fira.. Tänk att det bara är 18 dagar kvar tills jag åker ;o Börjar bli nervös faktiskt..

Fick mitt internationellakörkort idag förresten, så nu är allt klart nu är det bara att vänta på att planet ska gå..
Menmen, många saker som ska göras innan det är dax att åka, som att fira julafton.
Så just nu säger jag väl som så här;
God jul!

Av Sandra Blom - 18 december 2010 12:12

Idag kommer Therése hit och ska baka pepparkakor med mig :)

Som tack för att vi gör det ska mamma bjuda oss på mat. Förrätt: fylld hummer. Varmrätt: potatisgratäng, rostbiff och någon sås till det. Sen får vi väl se om vi får någon efterrätt också.


Idag är det bara 6 dagar kvar till julafton. Och 23 dagar kvar tills jag åker till USA. Det är inte alls lång tid.. Jag som inte ens har börjat fundera på vad jag ska ha med mig dit bort? Herregud.


Nej men nu ska jag fixa lite innan baket börjar!

Pöss

Av Sandra Blom - 13 december 2010 20:26

Ja nu är det så att även jag har skaffat mig en blogg.

Här tänkte jag väl skriva om mitt liv, alla förberedelser inför USA och sen även om hur mitt liv är där borta på andra sidan atlanten.

Hoppas ni gillar de!

Pöss

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards