Direktlänk till inlägg 12 mars 2011

Amerikanskt körkort!

Av Sandra Blom - 12 mars 2011 00:29

Ja idag så klarade jag körkortet! :D Det firas med pringles!

 


Fick alla rätt på testet som bestog av 35 frågor och sen klarade jag ju som ni kanske förstår även körningen, som tog ungefär 15 minuter. Fick betala 5 dollar för de. Haha.

Och jag tror nog att alla kan få körkort här borta, va inte nå svåra frågor och körningen va hur enkel som helst. Plus att det inte kostar någonting egentligen, för 5 dollar är ungefär 30-35 kronor.. Så det är lite skillnad mot för att ta körkort hemma!

Väntar med spänning på att få körkortet hem skickat, vill se hur jag ser ut på bilden med tanke på att dom knäpper kortet direkt på plats och sen får man inte se hur de blev.. Nu innan jag får de så kör jag på lappen!

Tänkte så ni vet liksom.


Pöss på er

 
 
therese

therese

12 mars 2011 08:02

GRATTIS! :D

http://theresejonsson.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Helene

13 mars 2011 12:19

Grattis stömpan! :D ja.. Det var ju en himla skillnad på priset här hemma och i USA :o

 
Ingen bild

Bella

14 mars 2011 12:32

Grattis till körkortet, hoppas du har det bra därborta :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Blom - 21 februari 2012 16:45

Ja jag har ju vart hemma ett tag nu, och det är väl skönt. Känns lite konstigt bara. Jag vet väl inte vad jag ska skriva men, jag har pratat med värdfamiljen lite och det är skönt att kunna göra det och att jag är välkommen att hälsa på dom när jag v...

Av Sandra Blom - 28 januari 2012 04:01

Jag kan inte förstå att det här är sista natten här.. Jag la ungarna ikväll och jag fick kämpa för att hålla tårarna inne, sen när jag kom ner så brast det.. Tur C var där och kunde lugna ner mig. Fan vad jag kommer sakna dom! Världens bästa värdfami...

Av Sandra Blom - 23 januari 2012 03:16

Ja nu är det bara 6 dagar kvar tills jag åker hem. 1 vecka tills jag är hemma. Känns som att jag nyss kom hit? Känns som att det var nyss min familj var här och hälsade på och jag stog där och grinade när vi sa hejdå, för det va så lång tid kvar till...

Av Sandra Blom - 19 januari 2012 03:02

Det känns så jäkla sjukt, konstigt och ja allt möjligt. Jag fattar inte att jag snart är hemma igen, det känns overkligt på något vis.. Men ja, har haft fullt upp sen sist jag skrev, nya aupairen är ju här. Så jag visar henne runt och lär henne allti...

Av Sandra Blom - 10 januari 2012 03:23


Ja ikväll så packade jag ihop alla mina saker.. Dom ska hit och måla badrummet imorgon och sen på onsdag byter jag till lilla H:s rum (han ska sova i M:s rum).. Jag var tvungen att sitta på resväskan för att få igen den, och då är inte ens alla saker...

Ovido - Quiz & Flashcards