Alla inlägg under februari 2011

Av Sandra Blom - 2 februari 2011 02:13

Här kommer några bilder inifrån huset:


          

    "Matsal" där vi äter +          Vardagsrummet.                        Köket.

    lite av vardagsrummet.

                                                 



     

     Finare "matsal"                   Ett finrum.                      Ett rum.

                                       


Och nu till mitt rum:


     

    Min säng som är         Tv och lådor till kläder.  Mera lådor och en  fotölj        

   skönast i världen!                                                  

 



           

     Mitt badrum,

duschen är mittemot

       handfatet.


Sen är jag så snäll så jag bjuder på en bild på mig när jag sitter i mitt fönster, riktigt mysigt att sitta där! Och bjuder även på en bild på söta Katie.



                                           

   

Pöss

Ovido - Quiz & Flashcards