Alla inlägg den 29 september 2011

Av Sandra Blom - 29 september 2011 20:52

Ja idag känner jag mig stressad.. Imorse så skjutsade jag H till skolan, sen till banken och sen iväg till affären och gör veckohandlingen av mat, sen hem och packa upp allt sen in i duschen fort som fan och sen iväg och hämta H på skolan. Hem och fixa lunch till både han och mig, sen iväg igen med H till hans gymnastik. Sen nu kom vi hem för 40 minuter sen, så har hunnit lägga honom för att sova lite middag, kollat igenom packningen en sista gång, fått springa och och prata med folk som är här och fixar med telefonerna. Och nu sitter jag här och skriver lite kort innan jag ska iväg och hämta M från skolan, hem och göra läxor och piano, och sen lämnar jag barnen med C och åker iväg till tåget. Och på tåget får jag lite lugn och ro i 6 timmar innan jag är framma i New York och får träffa Malin och Sara. Känns helt sjukt att jag snart ska få träffa dom, men fyfan vad underbart!!
Aja ingen av oss kommer ta med datorn, så vi hörs igen om 1 vecka. Då kan jag berätta om vad vi har haft för oss där uppe i storstaden.
Ha det bra ni där hemma! För det ska vi tammetusan ha här!
PÖSSAR

Ovido - Quiz & Flashcards