Alla inlägg den 18 september 2011

Av Sandra Blom - 18 september 2011 21:39

Ja jag är trött, eller ja jag är helt slut i kroppen. I torsdags så åkte C och H iväg på en konferansresa, så jag jobbade hela torsdag, hela fredag och halva lördag. Det som va jobbigast va att jag i fredags och lördags va tvungen att kliva upp 6 för att vara vaken ifall ungarna vaknade.. Och jag som släpar mig ur sängen kvart över 7 en vanlig jobbdag tyckte att det va väldigt jobbigt.. Menmen, allt gick bra! Och dom kom hem igår vid 2 tiden, men då blev det bara 1 timmes vila innan jag åkte iväg på ett aupairmöte. Vi spelade Lazer tag, det va riktigt kul faktiskt! Och vårat lag vann! Men vi hade bara 30 min att spela på, så de va lite tråkigt. Sen efter det va jag helt död, va tvungen att köpa en frappucino (inte för att jag klagar över att dricka en sån), för att orka köra hem. Och sen väl hemma så la jag mig i sängen och somna, och sen vakna jag och gjorde mig klar för att sova, och sen sov jag från 11 igårkväll fram tills 12 idag. Så ja jag va helt slut. Haha. Är fortfarande trött så tänker inte göra något speciellt idag. Det enda jag har gjort är att skypa med mamma och pappa, och farfar va där och hälsade på så fick prata med han också, vilket va trevligt :)
Men jaa vad mer kan jag berätta, jo jag har köpt ett par uggs! Såhär ser dom ut;


Och sen idag så är det bara 11 dagar kvar tills Malin och Sara kommer! Känns lite sjukt, men fan så jag längtar! :D

Men nej nu ska jag nog knäppa igång en film!

Pöss på er.

Ovido - Quiz & Flashcards