Alla inlägg den 26 december 2011

Av Sandra Blom - 26 december 2011 05:00

Jag glömde säga det tidigare, men ja idag så har jag bara 5 vekor kvar här i USA. Det känns så jäkla konstigt. Stressad blir jag också.. På ett sätt vill jag att veckorna ska gå fort, men på ett annat sätt vill jag att dom aldrig ska ta slut. Det är en konstig känsla. Jag tror jag är lite rädd för att komma hem igen. Jag har liksom varit borta från allt i 1 år, och nu ska jag hem igen tillbaka till allt. Men ja det blir nog bra det där.. Längtar i alla fall efter att få träffa alla nära och kära igen!!

Justde, på tisdag morgon vid 5 tiden så åker jag till New Orleans tillsammans med Henrike, min tyska vän. Vi blir bara där tills torsdag, och sen på fredag åker vi ett helt gäng med aupairer till Baltimore för att fira nyår. Så den här veckan blir nog trevlig den! :) Men kommer nog inte hinna skriva något mer, så vi hörs väl igen i januari! 

Gott nytt år allihopa!!


PÖSS    

Ovido - Quiz & Flashcards