Alla inlägg den 13 december 2011

Av Sandra Blom - 13 december 2011 15:32

Ja nu så har jag börjat få lite julkänsla här borta. Igår så klädde vi granen här, riktigt fin vart den! Och när vi var klar med det så skulle vi hänga upp "julsockorna" vid eldstaden och så försvinner alla dom andra och efter ett tag kommer dom tillbaka och säger att dom har en sak till mig. Då har dom fixat en alldeles egen "julsocka" till mig :D Jag blev glad. Så nu hänger alla 5s egna socker där så fint så! Och justja, jag fick även en chocklad kalender av dom. Har jag världens underbaraste värdfamilj eller vad!

Ja och sen börjar det bli kallt här också! Fya, var bara 5 grader ute imorse... Höhö.

Men jaja, här får ni se julgranen och sockorna;


Den är finare när det är mörkt ute och den lyser!


    Alla sockor på en rad!


  Min alldeles egna socka! :D


PÖSS

Ovido - Quiz & Flashcards