Alla inlägg den 25 december 2011

Av Sandra Blom - 25 december 2011 18:12

Ja igår så hade vi en julfest här hemma med en massa släktingar, tror vi va runt 35 stycken. Det va helt okej, jätte god mat var det! Men ja, jag tycker det är lite jobbigt med sånt där, för jag hör ju inte till familjen och har väl inte direkt nå att prata om så.. Men jag överlevde i alla fall! :)

Sen imorse kom ungarna in och väckte mig vid halv 8 och sa att det var dags att öppna paket. Så det va bara att gå upp det! Jag fick, en Ipod som det var ingraverat på baksidan - To Sandra from Maria & Hobie. Gissa om jag vart glad!! :D Och sen fick jag en jätte skön tröja, en halsduk, ett par vantar, present kort på starbucks och på Itunes, tvål, och sen fick jag 3 parfymer av deras kusiner! Så jag fick mycket fina saker och jag är nöjd med julen här! Den var annorlunda, men ändå trevlig! :)

Sen nu efter det så ska vi iväg till deras farmor och farfar för att äta lite "jullunch" och öppna mer paket.. Ja men visst va. Hoppas att ni där hemma hade en trevlig jul!

PÖSS PÅ ER!

Ovido - Quiz & Flashcards