Alla inlägg den 5 december 2011

Av Sandra Blom - 5 december 2011 23:55

Oj vad dålig jag har varit på att skriva, 1 månad sen jag sist skrev.. Jag har inte haft lust eller ork att skriva bara. Men ska skriva några inlägg om vad jag har hunnit med att göra under den här tiden.

Har förresten inte skrivit det att den 29 januari kommer jag hem! Det är bokat och klart nu. Jag flyger härifrån lördag den 28 jan, och sen kommer jag hem då på söndagen den 29.. Känns helt sjukt om jag ska vara ärlig. Det är liksom mindre än 2 månader innan jag är hemma? Jag kan inte riktigt förstå det.. Vart tog det här året vägen egentligen? Men jaa, det ska bli skönt att komma hem igen!

Men nu ska jag leta efter kläder att ha på julafton och nyår.. Som sagt så ska jag skriva några inlägg om vad jag gjorde i november, så håll koll efter de!


Förresten, såhär såg jag ut på halloween! 

Pöss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards