Direktlänk till inlägg 24 juli 2011

Jo men visst va!

Av Sandra Blom - 24 juli 2011 22:33

Ja både min data och internet har krånglat lite, därför jag inte skrivit tidigare, men nu så är jag här och skriver igen.

Idag är det 1 vecka sen som vi fick lill valpen som heter "Sport". Han är hur söt som helst men det blir mycket att göra och han är ju så lite så det är svårt att hålla reda på han. Men det går bra i alla fall. Såhär ser han ut förresten:


 

Just nu så har vi det sjukt varmt här, 40 -45 grader, så i fredags tog jag barnen till bion och kollade på Cars 2, den va bra och rolig. Och dom gillade den, plus att det va kallt och skönt inne där. Sen på kvällen så va jag ut och åt på en irlänsk restaurang/pub tillsammans med 4 andra aupairer, vi sa hejdå till Diana som åkte hem idag. Det va riktigt trevligt :)
Sen igår så gick jag och såg sista Harry Potter filmen, jag dog lite, den va sjukt bra! Sen handlade jag även lite nya saker där borta i Short Pump, några nya klänningar och en ny bikini. Det kan man aldrig få för mycket av! ;)  

Idag så har jag skypat med mamma, och sen va jag iväg till Target en sväng. Där kom det först fram en kvinna och sa att jag hade en jätte fin och söt klänning, sen i kassan så vände sig kvinnan framför om och sa även hon att jag hade en fin/söt klänning och frågade vart jag hade köpt den. Det gjorde mig lite glad :)

Förresten så fyller min älskade stora syster 22 år idag! Grattis till dig, jag hoppas du har haft en underbar dag där hemma. Jag saknar dig som tusan, men snart så ses vi igen! <3 Puss på dig!


 

Nu så ska jag nog knäppa igång en film och vila lite, är så sjukt trött idag.. Och ikväll blir det nog en film med gurka, morötter och dip! Ja men visst va.

Pöss

 
 
Ingen bild

mamma

25 juli 2011 07:51

vilken söt valp, nästan så att jag blir sugen på att skaffa hund själv...men nej det ska jag inte. bild på den söta klänningen, tack.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Blom - 21 februari 2012 16:45

Ja jag har ju vart hemma ett tag nu, och det är väl skönt. Känns lite konstigt bara. Jag vet väl inte vad jag ska skriva men, jag har pratat med värdfamiljen lite och det är skönt att kunna göra det och att jag är välkommen att hälsa på dom när jag v...

Av Sandra Blom - 28 januari 2012 04:01

Jag kan inte förstå att det här är sista natten här.. Jag la ungarna ikväll och jag fick kämpa för att hålla tårarna inne, sen när jag kom ner så brast det.. Tur C var där och kunde lugna ner mig. Fan vad jag kommer sakna dom! Världens bästa värdfami...

Av Sandra Blom - 23 januari 2012 03:16

Ja nu är det bara 6 dagar kvar tills jag åker hem. 1 vecka tills jag är hemma. Känns som att jag nyss kom hit? Känns som att det var nyss min familj var här och hälsade på och jag stog där och grinade när vi sa hejdå, för det va så lång tid kvar till...

Av Sandra Blom - 19 januari 2012 03:02

Det känns så jäkla sjukt, konstigt och ja allt möjligt. Jag fattar inte att jag snart är hemma igen, det känns overkligt på något vis.. Men ja, har haft fullt upp sen sist jag skrev, nya aupairen är ju här. Så jag visar henne runt och lär henne allti...

Av Sandra Blom - 10 januari 2012 03:23


Ja ikväll så packade jag ihop alla mina saker.. Dom ska hit och måla badrummet imorgon och sen på onsdag byter jag till lilla H:s rum (han ska sova i M:s rum).. Jag var tvungen att sitta på resväskan för att få igen den, och då är inte ens alla saker...

Ovido - Quiz & Flashcards