Alla inlägg den 31 juli 2011

Av Sandra Blom - 31 juli 2011 03:30

Ja igår så åkte familjen ner till Gloucester för att vara där den här helgen. Så jag är ensam hemma, och ni ska tro att jag njuter av tystnaden i huset! Helt underbart skönt :) Så igårkväll gjorde jag tacos och satt sen och kollade på 2 filmer, Pay it forward, som är en av dom bästa filmerna jag sätt, svårt att hålla tårarna tillbaka.. Och sen vart det även An officer and a gentlman, en bra film de också. Idag så ringde Malin och väckte mig vid 10, vi pratade en stund och sen så sov jag vidare till 1. Riktigt skönt! Sen efter det har jag legat och glott på TV hela dagen. Vilken händelserik dag va! Haha.

Imorgon blir det nog mer gjort, ska bland annat skypa med mamma på morgonen, sen på kvällen tror jag det blir en middag med några aupairer. Ja men visst. Nu ska jag nog knäppa igång en film innan jag sover, mhmmm.

God natt på er.
PÖSS

Ovido - Quiz & Flashcards