Alla inlägg den 17 juli 2011

Av Sandra Blom - 17 juli 2011 00:43

Ja nu är det ju såhär att jag har varit lite dålig på att uppdatera er igen, jag ber så hemskt mycket om ursäkt. Men nu så tänkte berätta om när jag va med familjen på semester i Virginia Beach och vi va även en kortis i Gloucester. Vi åkte som sagt ner till beachen fredag den 1 juli, såhär såg huset ut som vi bodde i (även dom enda bilderna som jag knäppte där borta..) :


                            


Och vi va på stranden i stort sett alla dagar, förutom 1 dag då vi åkte till ett äventyrsland eller vad det va, dom hade vattenland, minigolf och massa olika gokartbanor. Och jag säger då de, fyfan vad kul det va att köra gokart!! :D Sen va det ju även 4 juli då när vi va där, men på kvällen, då vi skulle ut på stranden och kolla fyverkerier och massa annat, så kom det ett åskväder som höll på hela natten. Så det blev inge fyverkerier utan vi satt inne i huset istället. Så vi gjorde inget speciellt då. Sen på fredagen så åkte vi upp till Gloucester och spenderade helgen där innan vi åkte hemåt igen. Här är lite bilder därifrån:


        

      Huset framifrån.             Huset bakifrån.      Stranden, bryggan & båthuset.




       

            Poolen.                     Poolen & poolhuset.         "Mitt rum" i poolhuset.


Ja det var våran semester det. Jag/vi hade det trevligt och jag fick även lite färg på mig, tummen upp på de!

Förövrigt så får vi en nykomling till familjen imorgon, en liten valp (hane) som ska heta "Sport". Så det blir nog mycket att göra ett tag framöver nu..


Men nu ska jag knäppa igång en film och äta gurka och morötter med dip! Mums.
Pöss på er

Ovido - Quiz & Flashcards