Alla inlägg den 2 april 2011

Av Sandra Blom - 2 april 2011 16:22

Men skit på er va! Inte en endaste kommentar på vad jag kan skriva om?! Dåligt de! Blir fan ledsen ja.. Bättra er förifan :)

Menmen, ikväll ska jag jobba. C och H ska ut på någon välgörenhetsmiddag eller vad det nu va. Så får se vad jag och dom små hittar på för någe! Fast börjar inte förens 6.30, så funderar på vad jag ska göra nu under dagen? Kanske blir en sväng till Short Pump, har ju "presentkort" på Victoria's ;D Fick det då jag handlade där sist, vet inte ur mycket det är på, kan vara 10, 50, 100 eller 500 dollar. Hoppas såklart på att det är 500 dollar på det, men tror inte det är så stor risk att jag får de.. Men hoppas kan man ju i alla fall!

Nej men nu ska jag ta mig en dusch och sen får vi se vad jag hittar på som sagt. Ha det bra!

Pöss

Ovido - Quiz & Flashcards