Alla inlägg den 8 januari 2011

Av Sandra Blom - 8 januari 2011 12:36

Igår så var jag ut och lyssnade på Arvingarna med Sara, Malin, Tommy, mamma, Anette, Åke, Håkan och Björn. Det vart som en sista utgång med gänget. Hade riktigt roligt och det behövdes verkligen!

Idag så håller jag på att packa.. Det är inte lätt direkt, men tror faktiskt att det börjar ordna upp sig nu. Har bara små saker som ska ner, så det ska nog gå :) Kommer skicka ungefär 1/3 av det jag ska ha med dit bort med flygposten, blir billigare än att ha övervikt tydligen.

Nu är det bara 1 dag och 20 timmar tills jag åker.. Känns så jävla sjukt. Jag som tyckte jag hade all tid i världen innan det var dags att åka, och nu så är det ingen tid kvar.. Men de kommer bli bra det här!

Nu ska jag återgå till packandet!

Pöss

Ovido - Quiz & Flashcards