Direktlänk till inlägg 13 juni 2011

Lite kort om allt.

Av Sandra Blom - 13 juni 2011 05:46

Ja jag sa ju att ni skulle få se bilder och få veta allt jag gjorde när min familj hemifrån va här, men jag har inte lagt in bilderna än. Och har heller ingen ork att göra det. Jag har ingen lust att blogga, förhoppningsvis så går det över snart! Men jag kan berätta lite kort vad vi gjorde, vi va som sagt uppe i Washington helgen då dom kom, och där så gick vi och såg det man borde se när man är där bland annat vita huset, Washington monument och lite sånt. Sen åkte vi hem till Richmond, och vi kollade runt lite här, vi va till Williamsburg och till Virginia beach, sen ja så umgicks vi och gjorde en massa andra roliga saker. Det va sjukt roligt att ha dom här och jag saknar dom alla som bara fan! Puss på er


Sen nu i helgen så va jag iväg på semester till Gloucester med min värdfamilj, det va ett jätte mysigt ställe och huset låg kanske 30 meter ifrån sjön. Vi ska även tillbaka dit i augusti.

Idag åkte vi först hem från Gloucester, sen följde jag med och kollade när M hade sin "avslutning", eller vad man ska kalla det, för sitt pianospelande, hon va jätte duktig! Sen åkte jag till Short pump och handlade, hade även turen att slippa betala för ett plagg då hon i kassan glömde slå in de, och jag är inte den som går tillbaka och säger till om sånt, så jag tjänade 13 dollar. Sen mötte jag upp Lene, förövrigt så är det hennes födelsedag idag, och vi gick och åt mat och sen gick vi på bio. Och nu sitter jag här.


Ja det va det de, intressant va? Men ja vi får som sagt se när jag får tillbaka den riktiga blogglusten och lägger in alla bilder, (det blir nog snart).

Menmen, pöss och god natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Blom - 21 februari 2012 16:45

Ja jag har ju vart hemma ett tag nu, och det är väl skönt. Känns lite konstigt bara. Jag vet väl inte vad jag ska skriva men, jag har pratat med värdfamiljen lite och det är skönt att kunna göra det och att jag är välkommen att hälsa på dom när jag v...

Av Sandra Blom - 28 januari 2012 04:01

Jag kan inte förstå att det här är sista natten här.. Jag la ungarna ikväll och jag fick kämpa för att hålla tårarna inne, sen när jag kom ner så brast det.. Tur C var där och kunde lugna ner mig. Fan vad jag kommer sakna dom! Världens bästa värdfami...

Av Sandra Blom - 23 januari 2012 03:16

Ja nu är det bara 6 dagar kvar tills jag åker hem. 1 vecka tills jag är hemma. Känns som att jag nyss kom hit? Känns som att det var nyss min familj var här och hälsade på och jag stog där och grinade när vi sa hejdå, för det va så lång tid kvar till...

Av Sandra Blom - 19 januari 2012 03:02

Det känns så jäkla sjukt, konstigt och ja allt möjligt. Jag fattar inte att jag snart är hemma igen, det känns overkligt på något vis.. Men ja, har haft fullt upp sen sist jag skrev, nya aupairen är ju här. Så jag visar henne runt och lär henne allti...

Av Sandra Blom - 10 januari 2012 03:23


Ja ikväll så packade jag ihop alla mina saker.. Dom ska hit och måla badrummet imorgon och sen på onsdag byter jag till lilla H:s rum (han ska sova i M:s rum).. Jag var tvungen att sitta på resväskan för att få igen den, och då är inte ens alla saker...

Ovido - Quiz & Flashcards