Alla inlägg den 27 juni 2011

Av Sandra Blom - 27 juni 2011 01:19

Idag så åkte jag ner till Carrytown tillsammans med Claudia och Diana, vi åt lunch på en thairestaurang och sen åt vi glass på Sweet frog, det är frusen yogurt, sjukt gott vare! Sen gick vi även till Virgina museum of art, mest för att ha något att göra. Men vi va så trötta så vi satte oss i ett par stolar och gaspa ikapp. Sen vandra vi runt lite nere där innan jag åkte hem. Och nu sitter jag här vid datorn, vilket jag har gjort sen jag kom hem. Och ikväll blir det nog lika som igår kväll, gurka, morötter och dip och en film på de! Ja men visst.

(Det funkar inte att ladda upp bilder, så ni får helt enkelt vara utan det!)

Ja det va det de, på fredag åker jag även med familjen på en semester till Virginia beach, fick även reda på att Diana åker dit med sin familj på lördag, trevligt värre!

Men jaja, pöss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards