Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Sandra Blom - 26 juni 2011 01:15

Ja nu har jag vart sådär dålig på att uppdatera igen.. Men här kommer det massa bilder från när mamma, min syster och hennes pojkvän, min moster och mina kusiner var här.


                                           

(har ungefär 200 till plus att Johan har ungefär 1000 till, så ni får bara se en del av dom, orkar tyvärr inte lägga upp alla..)


Sen kan jag även berätta att idag åkte jag till Belle Isle tillsammans med en ny aupair från Mexico, Claudia heter hon och här får ni se några bilder därifrån.


     

                                                  
                                    Claudia


Ja det va min dag det, imorgon tror jag det blir en fika med Claudia i Short pump eller så. Men jag kan ju kanske skriva och berätta om det imorgon! Nu ikväll så blir det nog bara någon film uppe i mitt rum, och kanske lite gurka, morötter och dip? Ja så blir det nog.

Pöss på er!

Ovido - Quiz & Flashcards