Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Sandra Blom - 23 januari 2012 03:16

Ja nu är det bara 6 dagar kvar tills jag åker hem. 1 vecka tills jag är hemma. Känns som att jag nyss kom hit? Känns som att det var nyss min familj var här och hälsade på och jag stog där och grinade när vi sa hejdå, för det va så lång tid kvar tills vi skulle ses igen. Men nu är vi här, jag kommer hem igen om bara några dagar. Jag fattar ingenting. Samtidigt som jag längtar så jag nästan spricker, vill jag att tiden ska gå sakta. Det är så blande känslor så det går inte att förklara.. Men ja, som jag sagt förr så blir det väl bra!

Jag har i stort sätt packat klart nu. Ska skicka sista paketet den här veckan och sen blir det ju inte riktigt färdig packat fören på lördag. Men jag har lite mer saker som måste fixas också den här veckan, måste göra klart fotoboken som jag ska ge dom med bilder från mitt år här. Jag måste stänga ner mitt medlemsskap på gymet, men dom är dryga som fan och drar ut på det.. Men jag är arg på dom nu så ska in där på tisdag och då ska dom banne mig fixa det! Sen ska jag in på banken igen och stänga ner det helt. Sen är det väl bara en massa små saker.

Annars så var jag på mitt sista aupairmöte idag. Vi var bara iväg och åt middag, men det var trevligt och jag kunde ju säga hejdå till alla. Fast ska träffa min areadirector nu till veckan för en hejdåfika.

Ja men så att eh, det va väl en liten uppdatering från här. Jag ska försöka skriva minst en gång till innan jag åker hem!

Pöss på er

Ovido - Quiz & Flashcards