Alla inlägg den 8 januari 2012

Av Sandra Blom - 8 januari 2012 22:31

Att nu är det bara 3 veckor kvar, 21 dagar, tills jag är hemma.. Gaaah, jag hänger inte med.. Om 2 dagar, den 10 januari, så har jag varit här i USA i 1 år. Tiden går så jäkla fort, känns inte som att jag har varit borta så länge? På torsdag så ska jag vara ute ur mitt rum, och en annan aupair kommer bo där. Känns.. konstigt! Har packat en kartong på över 25kg, skickade den i torsdags redan. Har packat en till nu, fast lite lättare, ska skicka den på tisdag hade jag tänkt. Sen hoppas jag på att jag klarar mig med en resväska hem..

Ikväll blir det hamburgare från grillen, en brasa och massa mys framför en film. Det här var ju min sista helg ensam med familjen. Känns lite sorgligt..

Menmen, nu ska jag göra nå vettigt.

PÖSS PÅ ER

Ovido - Quiz & Flashcards