Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Sandra Blom - 24 oktober 2011 04:40

Ja idag så är det söndag, eller ja det blir ju "igår så va det söndag" för er när ni läser det här. Men i alla fall, idag så skypade jag med mamma och pappa en sväng innan jag åkte iväg med Henrike till Short pump. Jag fick med mig ett par byxor, två linnen och tre tjock tröjor. Sen blev det även en present till morfar som fyller år snart. Och ja när vi handlat klart åt vi middag på Red Robin och när vi gick ut därifrån så skulle jag kliva övet ett cementblock, jag vet inte om jag har skit dåligt synmått eller vad det va frågan om men istället för att kliva över så hamna halva foten på den för att sen glida av så att jag stukade foten.. Men lite bio gjorde den bättre, den här gången såg vi 50/50, den va bra. Men när vi gick ut därifrån så gick jag samtidigt som jag läste på en skylt vilket resulterade i att jag gick rätt in i en stolpe... Aaah, det va min dag de! Haha.

Imorgon så börjas dagen med att skypa med mamma, kan inte bli bättre! :) Sen blir det jobb som vanligt. Ja men nej men god natt ni människor som läser min blogg. Hoppas ni får en bra dag imorgon!

PÖSS på er!

Ovido - Quiz & Flashcards