Direktlänk till inlägg 8 augusti 2011

Mycket att tänka på..

Av Sandra Blom - 8 augusti 2011 02:55

Ja ikväll så fick jag mycket att tänka på. Familjen frågade om jag ville förlänga mitt år här, och om jag gör det kommer dom betala en resa hem under jul. På ett sätt så vill jag, men på ett sätt så vill jag inte. Men jag fick till slutet av augusti att tänka över saken. Och tro mig, det kommer bli mycket tankar. Fast jag tror nästan att jag bestämt mig innerst inne, men ja jag ska som sagt tänka lite mer på det.. Kommer även att väga in min familjs och mina närmsta vänners åsikter, menmen, säger till när jag har bestämt mig!

Förövrigt så läcker min bil kylarvätska så dom körde in den till en verksta nu ikväll, får se hur länge jag blir billös. Men får låna Cs bil i alla fall, jag gillar att köra den, det är stor och man sitter högt upp så man ser allt mycket bättre, det jobbiga är när man ska parkera.. Men än så länge har det gått bra för mig :) Höhö. Annars så rullar dagarna på som vanligt. Jag går runt och hoppas på att det ska bli höst snart så jag slipper gå och svettas som en tok varje dag, men än så verkar den inte komma. Och tydligen så är augusti en varm månad.. Men man kan ju hoppas på att det håller sig under 35 grader, (vi har haft 40-45 grader ute flera dagar och det ska tydligen komma fler sånna dagar).. Och hur varmt och skönt det än låter, så lovar jag er att det inte är de!

Nej men nu ska jag mumsa i mig lite gurka, morötter och dip! Ska även prova Kellogs special chips som jag köpte, hoppas dom är goda! Sen blir det ju såklart en film på det.

Pöss på er.

 
 
Ingen bild

Lillan

8 augusti 2011 14:25

Hej på dig. Alla dina nära och kära finns kvar här hemma och väntar på dig. Även om du förlänger din tid i USA. Men vi kommer ju att sakna dig mycket om du stannar. Använd både hjärta och hjärnan när du bestämmer dig. Bollnäs finns kvar. Men chansen du har nu kommer ju inte någon mer gång.
Många kramar från moster Lillan.<3

 
Ingen bild

Syrran

8 augusti 2011 19:29

Måste hålla med moster, vi kommer att sakna dig men vi kommer ju att finnas kvar här även om du stannar ett år till och upplever en massa mer spännande saker =) älskar dig syster<3

 
Ingen bild

mamma

10 augusti 2011 17:16

Du vet vad din far skulle svara.
Jag är både för och emot det...längtar efter dig och vill att du ska komma hem (egoistiskt tänkande), vill att du stannar kvar för du gör ett så bra jobb hos familjen och för att du får uppleva så mycket roligt och spännande.
Vad du än väljer så finns vi här. Kram <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra Blom - 21 februari 2012 16:45

Ja jag har ju vart hemma ett tag nu, och det är väl skönt. Känns lite konstigt bara. Jag vet väl inte vad jag ska skriva men, jag har pratat med värdfamiljen lite och det är skönt att kunna göra det och att jag är välkommen att hälsa på dom när jag v...

Av Sandra Blom - 28 januari 2012 04:01

Jag kan inte förstå att det här är sista natten här.. Jag la ungarna ikväll och jag fick kämpa för att hålla tårarna inne, sen när jag kom ner så brast det.. Tur C var där och kunde lugna ner mig. Fan vad jag kommer sakna dom! Världens bästa värdfami...

Av Sandra Blom - 23 januari 2012 03:16

Ja nu är det bara 6 dagar kvar tills jag åker hem. 1 vecka tills jag är hemma. Känns som att jag nyss kom hit? Känns som att det var nyss min familj var här och hälsade på och jag stog där och grinade när vi sa hejdå, för det va så lång tid kvar till...

Av Sandra Blom - 19 januari 2012 03:02

Det känns så jäkla sjukt, konstigt och ja allt möjligt. Jag fattar inte att jag snart är hemma igen, det känns overkligt på något vis.. Men ja, har haft fullt upp sen sist jag skrev, nya aupairen är ju här. Så jag visar henne runt och lär henne allti...

Av Sandra Blom - 10 januari 2012 03:23


Ja ikväll så packade jag ihop alla mina saker.. Dom ska hit och måla badrummet imorgon och sen på onsdag byter jag till lilla H:s rum (han ska sova i M:s rum).. Jag var tvungen att sitta på resväskan för att få igen den, och då är inte ens alla saker...

Ovido - Quiz & Flashcards