Alla inlägg den 21 februari 2012

Av Sandra Blom - 21 februari 2012 16:45

Ja jag har ju vart hemma ett tag nu, och det är väl skönt. Känns lite konstigt bara. Jag vet väl inte vad jag ska skriva men, jag har pratat med värdfamiljen lite och det är skönt att kunna göra det och att jag är välkommen att hälsa på dom när jag vill. Jag och mamma har redan börjar fundera på när vi ska ta och åka dit :) 

Allt rullar på som vanligt här hemma och ingenting har väl riktigt blivit nå annorlunda på den här tiden jag har vart borta, och det är väl skönt. Men jag vet inte hur länge jag vill va kvar.. Men jag har ju fått ett jobb nu som jag böjar lite smått med imorgon, så har väl tänkt mig att va hemma och jobba i alla fall 1 år, men sen tror jag att jag vill ut och resa mer. Sverige känns för litet liksom. Haha. 


Ja sen var det väl inge mer.. Kommer inte skriva nå mer här inne nu, men bloggen kommer vara kvar och sen när jag ger mig ut på nya äventyr så blir det kanske så att jag skriver igen. Kul att ni läste, och är det någon som undrar något om att åka och vara en aupair så är det bara att fråga! 

Tack och hej.

PÖSS

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards